Ana içeriğe atla

Dukan Birası Deneyimim


Herkese merhabalar

Dukan birasını hiç duydunuz mu ?

İnstagram da görüp başladığım bu diyetin bugün 4. günündeyim
Nasıl yapıldığından,etkilerinden ve benim deneyimlerimden bahsetmek istiyorum


Öncelikle malzemelerden ve yapılışından bahsedeyim
700 ml kaynamış suya 2 kaşık taze yeşil çay yada en az 3 adet poşet çay atıyoruz ve soğumasını bekleyerek demliyoruz

Soğuduktan sonra 1 şişe maden suyu döküp yarım limon sıkıyoruz
Kahvaltıdan sonra gün içinde içiyoruz

Her gün için yeni yapıyoruz kızlar
Ertesi gün aynısını içmeyin

15 gün boyunca her gün içip 5 gün ara veriyoruz
Daha sonra tekrar başlıyoruz ve 15 gün daha içiyoruz
30 günden sonra 20 gün ara verip tekrar başlıyoruz

Bilinen herhangi bir yan etkisi yok sadece emzirenler,tansiyon problemi olanlar ve düzenli ilaç kullananlar doktoruna danışmadan uygulamasın

Ben sporla birlikte uyguluyorum
Bir gün ara ile spor yapıyorum yaklaşık 2 saat sürüyor
4.günüm olmasına rağmen 2 kilo vermişim
Tabi ki yediklerime de dikkat ediyorum
Akşam sadece 1 en fazla 2 dilim buğday ekmeği tüketiyorum
Gün içinde kendimi pek sınırlamadım çünkü o moda girince mutsuz oluyorum

 Müthiş ödem attırıyor 
Tadı da beklediğimden çok daha güzel
Su bile içemez iken bu kürü rahatlıkla gün içinde bitiriyorum


İnstagram'dan gün gün paylaşıyorum oradan da takip edebilirsiniz
Yapanlar ve yapmayı düşünenlerin yorumlarını bekliyorum


Sevgiler

XOXO



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO