Ana içeriğe atla

Watsons Duşta Vücut Kremi

Herkese merhabalar
Duşta vücut kremlerini duymayan kalmamıştır sanıyorum
Özellikle yoğun çalışan ve vücut bakımına zaman ayıramayan kişiler için tasarlanmış bu ürün muhteşem bir kurtarıcı

275 mllik büyük bir ürün 
Arkasında adım adım nasıl kullanıldığı anlatılmış
Önce vücudunuzu ıslatıyorsunuz sonra üründen yeterli miktar alıp tüm vücudunuza yediriyorsunuz
Daha sonra üründen arınıp kurulanıyorsunuz

Artık duştan sonra ayrıca krem sürmenize gerek kalmıyor
Bu tarz yenilikçi ürünleri gerçekten çok seviyorum
Son zamanlarda ciddi anlamda çok işime yarayan bir ürün oldu

İçeriğinde kakao yağı ve deniz tuzu bulunuyor
Kakao yağı cildi korumak ve beslemek için
Deniz tuzu ise cildi yumuşatmaya yardımcı oluyor
Çok soft ve hoş bir kokusu var
Hafif ve hafif ıslak bir yapısı var
Vücut losyonlarında olduğu gibi ciltte yağlı bir his bırakmıyor 

Ürünü Watsons mağazalarında bulabilirsiniz

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Güzel bir ürün sanırım, tanıtımı çok güzel olmuş eline sağlık. Fiyatı ne acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım fiyatını bilmiyorum marka tarafından geldiği için bitince göreceğim ne kadar oldugunu :):)

      Sil
  2. Şimdi sitene katıldım canım, bana da beklerim... Kahveyle karşılayacağım söz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO