Ana içeriğe atla

Flormar Mat Touch Fondöten İncelemesi

Herkese merhabalar
Blogumun bugün ki konuğu Flormar Mat Touch fondöten
Büyük umutla alıp hayal kırıklığına uğradığım bir ürün aslında
Mat touch serisi 5 renkle satışa sunuldu bende ki rengi M301
Amacı kadifemsi mat bir görüntü sağlamak içinde e vitamini bulunuyor


Ürünün pompalı olması kullanım açısından çok güzel 
Tasarımı buğulu camdan yapılmış


Renk seçeneklerinin az olması nedeniyle m301 i aldım ama o bile koyu geldi
Yüzüme sürdüğümde tupturuncu bir görüntü oluşuyor
Yağlı ve karma ciltler için yazıyor ama siz ben bu ürünü sadece cildi çok yağlı olanlara öneriyorum
T bölgemi çok kuruttu pul pul dökülme yaptı ve fondöten yüzümde kadifemsi görüntü yerine beton gibi durdu


Cildimi ne kadar kuruttuğunu göstermek için çektim bu fotoğrafı ayrıca fırçayla bile yediremedim bölge bölge kalıntı oluşturdu
Açık tenliler için renk seçeneği yok m301 bile bende solaryumdan çıkmış görüntüsü verdi


Ürün olduğu gibi elimde kaldı 
Tekrar söylüyorum bu fondöteni sadece çok yağlı ciltler kullanmalı
Siz siz olun güzellik danışmanlarının aklına uyup ürün almayın bana uymayacağını bile bile nasıl aldım bu ürünü hala ona kızıyorum

Ürünün fiyatı 30 tl 
Flormar mağazalarında bulabilirsiniz

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Faydalı bir paylaşım için teşekkür ederim. Merak ediyordum bu ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almadan önce iki kere düşün canım veya mutlaka dene ve öyle satın al.Tam bir hayal kırıklığı !

      Sil
  2. Aynen cnm bende aldim en acik rengini internet sitesinden cok koyu geldi acik tenli olduğum için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kadar koyu duracağını tahmin etmemiştim aslında resmen turuncuya döndüm :/

      Sil
  3. Merhaba, yazınız çok gerçekçi olmuş. Bu fondöteni alıp çöpe atanlardanım. Ben de beyaz tenli olduğum için çok koyu geldi. Ayrıca dediğiniz gibi çok yapay duruyor. Flormar türk malı olmasına rağmen niye ısrarla fondötenlerini koyu renk tonlarında üretiyor anlamış değilim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Umarım kimse bizim gibi mağdur olmaz

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO