Ana içeriğe atla

Plus Canvas Tablo Dünyası

Herkese merhabalar
Bugün sizlere Plus Canvas ailesinden bahsetmek istiyorum
Özellikle tablo meraklılarını çok sevindirecek bir yazı olucak
Öncelikle Plus Canvas kimdir ondan bahsetmek istiyorum

PlusCanvas, evinizin veya işyerinizin duvarlarını kendi tarzınıza göre süsleyebilmeniz için her dekorasyona uygun tablolar üretmektedir. En iyi baskı teknikleri ve en kaliteli malzemeler kullanılarak, el işçiliği ile üretilen tablolar, kullanıma hazır halde adresinize teslim edilmektedir.

Ürünleri sadece web sitesi üzerinden satışa sunulduğu gibi, toplu alımlar veya özel siparişleriniz ile ilgili görüşmek için markayla direkt iletişime geçebilirsiniz. Deneyimli müşteri temsilcileri sizlere her konuda yardımcı olacaklardır.  

Keep Calm tabloları görmeye pek alışkın değiliz
Ama Plus Canvas'da dediğim gibi her zevke hitap edicek dev bir arşiv var

Biliyorum ilk gözünüze çarpan makaron tablo oldu değil mi ?
Site de isterseniz kendi tablonuzu tasarlayabilir,isterseniz anahtar kelimelerle istediğiniz tabloyu bulabilir 
İsterseniz kategori kısmından dilediğiniz tablolara bakabilirsiniz

 Pop art kategorisi kesinlikle en ilgimi çeken bölüm oldu
Tabloların eve ayrı bir görüntü kattığına inanıyorum
Basit bir salonu bile tek bir tabloyla değişik bir havaya sokabilirsiniz

Pop art kategorisine bayıldığımı söylemiştim güzelliklerin devamı
Özellikle Marilyn ve Audrey tabloların da gözümün kaldığını itiraf ediyorum

Veeee görüpte istememe imkanın sıfır olduğu o muhteşem tablo
Bence her bayan bu tabloyu ister tabi ki ben de istiyorum
Kesinlikle çeyizime alınacaklar listem de

Ve işte bu da benim odamı süsleyen Eiffel tablom


Daha fazlası için TIK TIK

Plus Canvas'ı Instagram da takip etmek için TIK TIK


Umarım bu yazı sizler için faydalı olmuştur
Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO