Ana içeriğe atla

Bodrum Tatilinden Kareler

       Herkese merhabalar kızlar
9 günlük Bodrum tatili sonrası kadrajıma takılan karaleri sizlerle paylaşmasam olmazdı
Hep birlikte nerelere gitmişim neler yapmışım bakalım

 Instagram'da takip edenler bilirler ilk bu fotoyla müjdelemiştim tatilimi 

 Yol yorgunluğunu üzerimizden attığımız gibi alışveriş moduna girdik

Biliyorum bu kombinlerden çok sıkıldınız ama benim hala favorilerim arasında
Üst/Bershka
Etek/Sosyete pazarı
Clutch Çanta/Koton
Terlik/Mudo
Gözlük/Rayban

İlk günün ganimetleri bunlar oldu
Gratis'den güneş ürünleri ve Flormar'dan ne zamandır istediğim Revolution serisinden Tender Rose isimli ruju aldım
Aa tabi ki Bursa'da bulamadığım China Glaze 2 li ojelerden de almadan geçemedim

 İlk günler tabi ki havuza gittim
Bronzlaşmadan sahile gitmeyi pek tercih etmiyorum
Abur cuburu uzun bir süre hayatımdan çıkarmıştım ama söz konusu tatil olunca herşey serbest moduna girdim

 Tüm tatil boyunca ayağımdan çıkarmadım desem yalan olmaz kızlar
Pek rahat olduğunu söyleyemem ama görüntüsü beni benden alıyor
Geçen sene Mudo'dan almıştım 

Sitenin havuzu hep boştu o yüzden çok rahattım
Genel de öğlen 3 gibi güneşlenmeye çıktım
Dergiler ve müzik olmasa inanın o sıcakta güneş altında duramazdım
Tatilin ilk günlerin de ten rengimi görmeniz için de koydum bu fotoğrafı 

 9 gün boyunca bu ürünlerden başka güneş ürünü kullanmadım
İlk başlar da Arko Nem 15 faktör sürdüm
Transparan yapısı sayesin de yağlı his bırakmıyor ve hemen emiliyor
Tatilin 3. gününden sonra ise Hawaiian Dark yazan faktörsüz yağ sürerek güneşlendim
Bu yağların kokusuna hastayım ama cıvık cıvık olma açısından hiç sevmiyorum
Eve gelip duş yaptıktan sonra hergün aksatmadan Solait güneş sonrası losyonu uyguladım

 Solait güneş sonrası losyon için de bulunan aloavera özleri sayesin de cildimi nemlendirirken yumuşucak yaptı
Rahatsız edici bir kokusu yok renksiz yapı da kıyafetime bulaşır mı sorunu yok
Sürdükten hemen sonra cildiniz emiyor zaten bir ferahlık hissediyorsunuz
Ürünü Watsons mağazaların da bulabilirsiniz
Şunu unutmayın ki soyulmadan bronzlaşmanın en önemli faktörü güneş sonrası kullanılan ürünlerdir

Bu fotograf sanırım tatilin 3. gününe ait olsa gerek
1,2 ton atlamayı başardım
Ben yağlanıp saatlerce güneş altında yatamıyorum malesef yatanları da gönülden tebrik ediyorum
Sizi bilmem ama bana fenalık basıyor en fazla 20 dakika durabilirim

Tatile demek çoğu kişi için deniz kum güneş demek benim için alışveriş demek
Elbise/Sosyete Pazarı
Ayakkabı/Arow
Cüzdan/Mudo
Bileklik/Accessorize
Gözlük/Rayban

Oasis alışveriş merkezi demek açık alan da alışveriş yapmak demek
Kapalı alışveriş merkezlerinden bıkanlar için burası bir cennet 

Bijuterilere zaafım vardır gördüğümü affetmem

Burada ki Watsons mağazası geniş ve çok güzel
Rahat rahat gezebilmenin keyfini doyasıya yaşadım

 Tülay Mango'da koybulduuu
Burada ki Mango mağazalarına cidden uyuz oluyorum
Ciddi anlamda söylüyorum hiçbir şey yok !
Bursa Zafer Plaza Mango mağazası her zaman favorim olmaya devam edicek

Yazın en sevdiğim yanlarından biri plaj elbiseleridir
Plaj elbisesi/Penti
Bikini/Penti
Çanta/H&M
Terlik/Mudo

Burası Bitez Yalısı'nın plajı böyle upuzun devam ediyor
Sahil boyunca kafeler var 
Her kafenin önünde ayrılmış şezlonglar var 
Biz sürekli Vona Kafe'yi tercih ediyoruz




Bu fotoğrafta artık biraz daha bronzlaşmış bir Büş görüyoruz

 Tüm tatil boyunca bana eşlik eden canım Victoria Secret ürünlerim
Özellikle losyonlardan çok ama çok memnunum kızlar
O kadar iyi nemlendirdiler ki bir an olsun soyulma krizi yaşamadım

Ve tatilin son günün de işte ten rengim
Üst/Bershka
Şort/Koton
Ayakkabı/Arow
Gözlük/Rayban

Tatilin son günü havuza girmek yerine gezmeyi tercih ettim
Bodrum'un en sevdiğim yerlerinden biri Marina

Marina'da gezerken bu minik çarşıya uğramayı unutmayın
Bilinen mağazaların haricinde çok cici butikler var


Aeropostale mağazasını bulmuşken hiç kaçırır mıyım ?
Hele bir de %50 indirim varken

Sezon bitimine yaklaşıldığı için çok fazla bir şey almak istemedim
Buradan yetkililere sesleniyorum lütfen Bursa'ya da bir şube açınız

Şimdilik bu iki parçayı aldım
Fiyatlarını hatırlamıyorum malesef

Gratis'den ise Essence All abuot nude 6 lı göz farı ve metal glam tekli göz farı aldım
6 lı farın fiyatı 13 lira şaka gibi
Bu hafta blog da bu güzelliklere yer vermeyi düşünüyorum

Koton'a göz atarken bu güzelliği buldum
%70 e varan indirimler vardı 
Kolye 6 liraya benim oldu


Ve benim favorim Midtown alışveriş merkezi
Diğer alışveriş merkezlerine göre daha fazla mağaza var 
Buranın diğer alışveriş merkezlerinden farkı kapalı olması



Aslında Boyner'den bir şey almam ama bir göz atasım geldi
Tam alıyım diyordum ki bir de baktım hep çirkin renkler kalmış

Bakımı seven kızların cenneti

Yaşasın plaj elbiseleri
Her fiyattan elbiseleri bulabilirsiniz
Eğer söz konusu Bodrum ise kesinlikle çarşı pazardan alışveriş yapmayın 
İnanın o fiyatlara mağazadan 5 parça ürün alırsınız

Koton'un kendini aştığını düşünüyorum
İnanılmaz sevimli parçalar çıkarıyor
İçimin kaldığı bir parça neden almadım ki acaba 


Beachwear koleksiyonun da %50 indirim hala devam ediyor
Tatile gidecekler dikkat dikkat bu fırsat kaçmaz

Sitenin eğlence kaynağı Badem'e yer vermesem olmazdı
Sevimli olduğu kadar uyanık beni şezlongdan kaldırıp nişanlımın yanına oturuyor (ciddiyim)

Ve yazıya Bitez manzarasıyla kapatıyorum
Umarım okurken en az benim kadar keyif almışsınızdır
Seneye görüşürüz Bodrum


Sevgiler

XOXO



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO