Ana içeriğe atla

Mim !

 Herkese Merhabalar
Sevgili Aslı beni mimlemiş bende hemen yanıtlamak istedim
Hadi başlayalım 

Aşk mı Bağlılık mı ?

Aşk


Grur mu Teslim Olmak mı ?

Teslim Olmak


Sarışı mı Esmer mi ?

Sarışın


Yeşil Göz mü Mavi Göz mü ?

Yeşil


Et mi Tavuk mu?

Et


Karpuz mu Kavun mu ?

Kavun


Gümüş mü Altın mı?

Altın


Kedi mi Köpek mi ?


Kedi


Beyaz mı Siyah mı ?


 Beyaz


 
Yağmur mu Güneş mi ?


Yağmurdan nefret ederim tabi ki güneş 




Mesajlaşmak mı Aramak mı ?


Mesajlaşmayı daha çok seviyorum sanırım




Bodrum mu Çeşme mi?

 
 Daha önce Çeşme'ye gitmedim o yüzden Bodrum




Deniz mi Havuz mu ? 


 Havuz



Bu güzel mim için Sevgili Aslı'ya çok teşekkür ederim


Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO