Ana içeriğe atla

Mac Lipstick 'Hue'

Herkese bol güneşli bir günden merhabalar
Blogumun bugün çok özel bir konuğu var
Kullananların bir daha vazgeçemediği Mac rujlardan 'Hue'
Çoğunlukla nude tonlar da rujlar süren biri olarak favorilerim arasına 1. sıradan giriş yaptı kendileri

Yumuşacık yapısı ve kokusuyla aşık oldum diyebilirim
Tek şikayet edeceğim yanı dudak çizgilerini çok belli etmesi 
onun da hakkından balmlar ile gelicez mecbur


 Ruju alalı belki bir ay olmuştur 
Makyaj masamın en görünür yerine koydum ve gidip gelip baktım,kokladım,açtım,kapattım ay süreyim ay sürmeyim derken ehh yeter artık bugün sürücem dedim 

 Elime sürdüğüm de şeftali tonların da bir renk ortaya çıkıyor katı halin de gözüktüğü gibi
Gerçekten dudak rengi çok önemli
Ben de çok farklı dururken başka birin de çok daha farklı duruyor
O yüzden ruj alırken mutlaka deneyip alın eliniz de değil ama dudağınız da deneyin
Ben başkasının sürdüğünü deneyemem derseniz bir mendille üst kısmını silip öyle sürün

Üst kısım da koyu renk fondoten sürerek çektim
Alt kısım da ise kendi cilt tonum da fondöten sürerek çektim
Koyu renk fondöten de biraz daha pembemsi bir renk gözüküyor
Kendi cilt tonum da ise daha nude bir ton çıktı ortaya
Fotoğraflar da filtre yok 
Özellikle çizgileri görmeniz için yakından çektim

Dediğim gibi eğer düzenli balm kullanırsanız ruju sürdüğünüz de çok daha güzel durur
Fiyatı:52 tl

Rujla ilgili yorumlarınızı bekliyorum kızlar
Sizin Mac rujlardan favorileriniz neler bekliyorum

Mac için TIK TIK

Sevgiler

XOXO
 

Yorumlar

  1. Rengine bayıldımmm çok kibar duruyor canım tam senlik iyiki almışsın güle güle kullan 😘😘

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO