Ana içeriğe atla

Instagram Yaz Çekilişi

Herkese hayırlı cumalar merhabalar
Bugün itibariyle Instagram'da yaz için çekiliş başlatmış bulunuyorum
Buradan da sizleri haberdar etmek istedim 
 Yaz için uygun olan ürünlerden seçtim sizler için umarım beğenirsiniz

 Tırnak bakımı için 
Nob asetonsuz oje temizleme mendili 30 adet ped var içerisin de
Detaylı yazısı için TIK TIK
Benim gibi pembe severler için Cecile 107 numara oje
Douglas'dan kendime de aldığım Nailish tırnak yapıştırmaları

 Yüz ve dudak için yazın en favori iki ürününü seçtim 
Rimmel Sun Shimmer 3in1 bronzer,allık
Detaylı yazısı için TIK TIK
Watsons Sunblock Magic dudak balmı
Balm Spf 30 içeriği sayesin de güneşten dudaklarınızı korurken aynı zaman da nemlendiriyor

Yazın daha çok bakım isteyen cildimiz için ise sizlere en popüler ürünleri seçtim
Vichy Eau Thermale Termal Su (50g)
Cyrene yüz ve makyaj temizleme suyu karma ve yağlı ciltler için(200ml)
Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili (25 adet)

 Ve son olarak yazın güneş ve deniz suyu yüzünden yıpranan saçlarımız için Nutrive Glossing Saç Serumu (150ml)

Umarım hediyeleri beğenmişsinizdir kızlar
Çekilişe sadece Instagram üzerinden katılabilirsiniz
Son katılım tarihi 15 Haziran kazanını Instagram'dan duyuracağım

 Çekilişe katılmak için bu resmi Instagram hesabınız da paylaşıp
altına #busunyazcekilisi yazıp @busragencyy yazarak beni etiketlemelisiniz
Ee tabi birde izleyicim olmalısınız

Kargo ücretini ben karşılıyorum
Herkese bol şans 

İnstagram:@busragencyy
Facebook Fan Sayfası:Busra Genc Blog

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO