Ana içeriğe atla

Rimmel Sun Shimmer Bronzer İncelemesi

Herkese haftanın ilk gününden merhabalar
Artık yavaştan bikiniler,güneş kremleri yaz alışverişleri yapılmaya başlandı

Geçen yaz keşfettiğim ve makyajımın ayrılmaz bir parçası olan Rimmel'in iki ürününden bahsetmek istiyorum bugün sizlere

 Gerçekten şu zamana kadar kullandığım en iyi bronzerlar
İster açık tenli olun ister koyu tenli olun her renge uyum sağlayabiliyorlar.

 İlk önce benim en yakın dostumdan bahsetmek istiyorum her makyajımda kullanırım ve her zaman çantamdadır

İnanılmaz kullanışlı bir ürün ne
 şekillerde kullanılabilir peki ? 
  • Bronzer olarak
  • Göz farı olarak
  • Allık olarak
  • Kontür vermek için 
Ben hepsini uyguluyorum ama en güzeli kabuki fırçayla dağıtarak bir anda renk tonunuzu değiştirmesi
 Rengi tam olarak fotoğrafta çıktığı gibi
Ben çok açık tenliyim kullanamam demeyin çünkü gerçekten hiç abartı durmuyor
Yaz kış kullandığım için rahatlıkla söylebilirim

 Kontür vermek için mükemmel bir ürün 
İlk aldığımda üzerinde parıltılar vardı kullanınca gitti o parıltılar
Mat olması benim için daha iyi açıkcası

 Ön ve arka yüz analizimizi yapalım
Ürün 17 g avcumun içinden daha büyük
Geçen yazdan beri hergün kullanıyorum ve hala bitmedi düşünün artık ne kadar çok olduğunu
Bende ki 002 Sun Love diğer tonlara hiç bakmamıştım açıkcası direk gördüğüm gibi aldım



 Gelelim diğer bir ürünümüze
Watsons geçen yaz kampanya yapmıştı 
Diğer bronzerı aldığımda yanında hediye verdiler bu bebişi
Ön arka yüz analizi
Bende ki 001 Gold Princess bunun içinde geçerli diğer tonlarına hiç bakmadığım
9.9 g diğerine göre küçük ama işlevler aynı
Pigmentasyon konusunda da çok başarılılar 
 3 in 1 Nescafe tadında canım allığım benim bu bebeğimi nasıl kullanıyorum ?
  • Bronzer olarak 
  • Allık olarak
  • Göz farı olarak
  • Aydınlatıcı olarak
  • Kontür vermek için
Bu saydıklarıma tek tek para vermek yerine bir ürün alıp hepsini karşılamak daha mantıklı 
 İlk rengimiz bu şekilde farketmeden en çok onu kullanmışım sanırım
 2. rengimiz biraz daha koyu allık için daha uygun 
Şeftali tonlarının her tene yakışıcağını düşünüyorum
 3. renk mükemmel bir aydınlatıcı olarak kullanılabilir
Elmacık kemiklerinize,alın ortasına,çene kısmına,burun ucuna ve yüksek göstermek istediğiniz her bölgeye uygulayabilirsiniz
3 rengi karıştırıp bronzer olarak kullandığınızda çok tatlı bir renk çıkıyor ortaya 
Diğer bronzera göre bu simli olduğu için gece makyajında daha uygun buluyorum
 Umarım yararlı olmuştur kızlar
Siz hangisini beğendiniz ?
Kullandığınız bronzerlar neler merak ediyorum
Yorumlarınız benim için çok önemli
Watsons için TIK TIK 
Fiyatını tam hatırlamıyorum,zaten ben aldığımda kampanya vardı Ama en çok satılanlar bölümünde bulabilirsiniz ne zaman gitsem ordalar çünkü

Bahar çekilişi hala devam ediyor 20 Nisan son katılım 
Hala katılmadıysanız bu çekiliş kaçmaz
Katılmak için TIK TIK


Sevgiler
XOXO

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO