Ana içeriğe atla

Rimmel Scandal Eyes Rockin'Curves

Herkese yeniden merhaba 
Bugün sizler için seçtiğim ürün Rimmel Scandal Eyes serisinin yeni üyesi Rockin'Curves oldu
Birçok blogger yazısın da okumuştum bu rimeli Watsons sayesin de deneme imkanı buldum.Şimdi de deneyimlerimi sizlerle paylaşıyorum


Serinin 3 rimeli bende mevcut kaç tane var açıkcası bilmiyorum
İçlerinden en çok Rockin'Curves beni kendine aşık etti inanılmaz dolgun kirpik etkisi yaratıyor

Retro Glam'ın fırçası bu şekilde kirpiklerim uzun gözüksün istiyorum diyenler için

İlk piyasaya sürülen ürün buydu sanırım
Dış görünümü çok hoşuma gittiği için almıştım 
sonradan çokta sevdim

 Ve gelelim asıl elemana 
Artık başka rimel kullanacağımı pek düşünmüyorum kızlar 
Tam benlik bir ürün bir sürüşte uzun ve dolgun kirpiklerim oluyor

 Fırçası çok güzel ve özgün taşırmadan şekilden şekile girmeden kirpiklerinize uygulayabilirsiniz
Kirpik biçimine göre şekillendirilmiş her bir noktaya erişiyor sizi de uğraşmaktan kurtarıyor
Topaklanma yapmaması benim için bir rimel de ilk önem verdiğim şeydir bunda hiç öyle bir sorun yaşamadım

Ambalajını o kadar çok beğendim ki timsah derisini anımsatıyor tırtıklı ilk gördüğüm de elimden düşürememiştim
Kim görse zaten ambalajına hasta oluyor

 Gördüğünüz gibi kirpikler kaşlar da neredeyse
Kesinlikle tavsiye ediyorum kızlar


Rimeli Watsons'lar da bulabilirsiniz

Watsons İçin TIK TIK


Hepinize kucak dolusu öpücüklerr

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO