Ana içeriğe atla

Golden Rose Jolly Jewels Oje/104

Herkese merhaba
Bugün sizler için Golden Rose Jolly Jewels serisinden süper simli pembiş ojeyi seçtim
Daha önce aldığım simli ojelere hiç benzemeyen bir seri Golden Rose cidden çok şaşırttı beni
Hızla ilerlemeye güzel şeyler üretmeye devam ediyorlar
 Ojeyle birkaç gündür aşk yaşıyoruz
Hergün farklı ojeler sürmeyi çok severim ama 4 gündür bu ojeye doyamıyorum
Zaten birşey pembe ve simliyse benim için olay bitmiştir
Dolabımda ki giysilerin %80 'i pembedir aksesuarlar ve ayakkabılar dahil
 Diğer simli ojelerimin pabucunu dama attırdı hepsi yere yapıştı

 Sonradan yıkılmadık ayaktayık dediler
Bende hepinizi seviyorum canlarım ama bi süre Golden Rose arkadaşımızı kullanıcam dedim



Golden Rose serinin sürekli üretimini yapmassa diye stoklamayı düşünüyorum

Simli ojelerim en sevdiğim yanı çabuk kuruması 2 dakika bile sürmüyor hemen kuruyor 
Ama en berbat tarafıda çıkarması küçük bir tavsiye veriyim pamuğa aseton döküp tırnaklarınız da 5 dakika bekletin daha kolay çıkıyor




Ben Watsons'dan aldım 
Fiyatı 6.5 lira


Bu arada kızlar Hc Hair Care Ovex çekilişi 16 Mart günü bitiyor
Tam 5 şanslı kişi yukarda ki ikili kiti kazanıcak

Ayrıcaa bugün marka bana 2 talihli daha seçmemi istedi
Bir süprizleri varmışşş 
Yani toplamda 7 izleyicime hediyelerr varr 

Çekilişe katılmak için TIK TIK


Sevgiler 

XOXO

Yorumlar

  1. Merhaba:))
    Bu ojeyi bende kullandım ve kullanıyorum. Üstelik çok seviyorum :) biraz çıkartması zor ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canımm
      Çıkarma işlemini dediğim gibi yapmayı dene birde çok daha kolay oluyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO