Ana içeriğe atla

Flormar Matte/M08 İncelemesi


Haftanın beşinci gününden herkese merhaba
Blogumun bugün ki konuğu Flormar matte serisinden M08 numara oldu

Blogger kupa etkinliğinde ki arkadaşım Selma'nın hediyesi olan bu ojeyi hemen denedim sizlerle paylaşmak istedim.


Flormar matte serisinin pembe ve mint mavisi renklerini kullanıyordum.Kırmızısını görünce çok sevindim hemen denemek istedim
Buğulu şişeleri ayrı bir hoş tabi

 Renk derinliği,yoğunlu ve en önemlisi hızlı kuruması açısından favorilerim arasında mat ojeler

Rengini beğenip duruşunu beğenmediğim renklerde ise mat ojeyi hemen canlandırıp parlak oje haline getiriyorum.
Nasıl mı ?
Tabiki parlatıcı sayesinde

 Normal ojelerin kurumasını beklemek uzun sürüyor
Mat ojeyi sürdüğüm gibi kuruyor üstüne parlatıcıyı sürdüm mü 2 dakikada iş tamam oluyor

 Size böyle daha güzel durmuyor mu?
Ben bu halini daha çok sevdim ışığın altında canlı kırmızı dursada
normalde bordomsu tatlı bir renk


Sizde mat ojelerinizi bu şekilde parlak ve daha canlı hala getirebilirsiniz

Hangisi sizce daha güzel?
Yorumlarınızı bekliyorum canlarım

Hepinize kucak dolusu öpücükler 

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

  1. Mat ojeler bazı renklerde gerçekten hoş durmuyor. Ellerine sağlık canım çok hoş duruyor parlak hali :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için canım :):)

      Sil
  2. Gerçekten çok şık ve güzel durmuşlar tırnaklarda.En kısa zamanda bende alıp kullanmayı düşünüyorum. http://bellemelange.net/blog

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO