Ana içeriğe atla

NYC Sweet Splash Gloss Stick İncelemesi

Selam kızlar ! Hasta yatagımda post hazırlıyorum şuan sizlere bugün çok severek kullandıgım NYC'in kalem rujlarından mango punch rengini beraber inceleyelim istedim
 Kalem rujlar bu sene patlama yaşadılar hemen hemen her kızda görür oldum neden bu kadar seviyoruz onu da bilmiyorum
Ben bu bebişi Watsons'dan almıştım fiyatını tam hatırlamıyorum ama 10 tl civarı olması lazım
 Arkadaşın şeffaf kapağı var NYX'den aldığım buna benzer bir ürün vardı kapağını sanki japonla yapıştırmışlar çıkarana kadar bi zahmetler çekiyorum anlatamam zaten kırdım kapağını 
Neyse bu onun gibi degil güzel açılıp kapanıyor alttan çevirmeli döndürdükçe ruj yukarı çıkıyor ama bi sorun var çok ince oldugu için sürerken kırma ihtimalin çok yüksek zaten acayip yumuşak bi ürün sürdüğünüzde parlatıcı sürmüşsünüz gibi oluyor dudaklarınız
Kokusunu tadını çok begendim dudağı cıvık cıvık yapmaması da çok hoşuma gitti ama renge aldanıp aldanmayın çünkü tam anlamıyla aynı rengi yakalamıyorsunuz.

Renk tam bu şekilde altına başka hiçbir ürün kullanmadım ben gayet severek kullanıyorum herkese de tavsiye ediyorum dudakları yumuşacık yapması,cıvık cıvık his bırakmaması,fiyatının uygun olması,yer kaplamaması,günlük makyaja uygun olması çok daha fazlasını sayabilirim başını şişirmek istemiyorum
Bu arada Watsons'lar da şuan sevgililer günü indirimi var !
Ve Watsons sitesi yenilendi!!!!
Watsons için TIK TIK

Sevgiler

XOXO

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO