Ana içeriğe atla

Büyük Çekiliş Sonucu

Hepinize merhabalarr
Veee büyük gün geldi çattı sonunda bu güzel hediyeler sahibine kavuşucak ! Hepinize katıldıgınız için çok teşekkür ediyorum gönül isterki herkese birşeyler verebilmek ama malesef bir kişiye gidiyor.
107 kişinin katılımıyla sonlandı çekiliş çok mutlu ettiniz beni
Canım tebrik ediyorum seni hepsini güle güle kullan:)
Kızlar kazanamadım diye üzülmek yok bir çekilişim daha olucak 
sizler için neler koysam diye düşünüyorum takipte kalın

Eyer yarına kadar bir geri dönüş olmazsa 2. kazanan kişiyi 
açıklayacagım

Sevgiler 

XOXO

Yorumlar

  1. çok teşekkür ederimm çok istemiştim iletişim bilgilerimi yolladım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Duvar Kağıdı Arşivim #12 (Sonbahar-Kış)

Herkese yeniden merhaba Yılın en sevdiğim zamanı geldi Gelenekten şaşmamak için duvar kağıdı arşivimin 12. yayınını paylaşıyorum Umarım beğendikleriniz çıkar   Sevgiler XOXO

Duvar Kağıdı Koleksiyonum #11 (Karışık)

Herkese yeniden merhaba   Duvar kağıdı koleksiyonumdan karışık bir şeyler seçtim  Umarım beğendikleriniz çıkar Sevgiler XOXO

Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #3

Herkese yeniden merhabalar Çok sevdiğiniz telefon duvar kağıtları arşivimden üçüncü bölümü sizler için paylaşıyorum Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #1 İçin TIK TIK Telefon Duvar Kağıtları Arşivim #2 İçin TIK TIK Sevgiler XOXO